fredag den 3. december 2010

Weekend uden ro. Men med masser af ROmantik.

Det er en af de her aftner hvor man har planlagt hele aftenen og HIGER efter at smide tøserne i seng og putte med ham jeg har delt seng og bord med i næsten 10 år.

At jeg stadig er forelsket i manden er jeg ret overrasket over, for jeg har førhen troet at den slags kun var en ting på film, og det er da heller ikke rosenrødt altid, men største delen af tiden får han mig stadig til at blive varm og blød bare ved at smile til mig :)


I dag står det også ekstra klart for mig hvor heldig jeg er, jeg har været været til begravelse hos en fra vores menighed af, han efterlod sig en kone og 2 små drenge. Det sætter livet i et helt andet perspektiv, og jeg bliver ydmyg og glad for det jeg har og jeg ved at intet er forevigt, men kun nu og her.

Og det bringer mig igen videre, for de døde kan vi ikke bringe tilbage, men dem der har det svært her i Danmark kan vi hjælpe og jeg vil opfordre jer til at kigge lidt på denne BLOG, for der er 2 dejlige damer der har sat et projekt i gang der helt klart fortjener opmærksomhed og omtale.

Weekenden er skudt i gang for de fleste her hjemme - dog skal jeg på arbejde 3 timer imorgen før jeg kan holde fri. Og så er der julefrokost på mit andet job om aftenen hvor jeg også må tage min lækre mand med - Skønt, Og Søndag drager vi til jul i Tønder og shopping i Tyskland, Alt i alt en fredelig hygge weekend - Som de nu ser ud i December.
Desuden er vi i gang med gave fremstilling her hjemme og mon ikke der falder lidt af til ovennævnte hjerte fest?

Åh ja og Kære KagleKageKrea Damer - Se hvad mine evner udi rund hækling er endt ud i, en rapper hue til Mindste tuttes nusseklud, yeahh ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar