onsdag den 1. december 2010

Dagen med de mange 1.

1. December.. Jubiii Uanset ambitionsniveau så elsker jeg December


1. dag i Børnehaven i dag for min mindste prinsesse, og jeg klarede det mægtig godt, og tudede ikke en eneste gang... Nårh ja hun tog jo det hele i stiv arm og vil gerne derhen igen :)




1. Gave i chefens pakke kalender var til mig, her skal tilføjes at vi kun er 3 i butikken og jeg er eneste ansatte Ss Og min chef er en mand, så respekt for de fine nisse servietringe han har købt ;)

1. gang EVER jeg har modtaget en fin pakke i Pakkekalenderen jeg er med i her i blog land, den kom i dag. Se hvor fin og lækker den er ....






1. Gang jeg er i SÅ god tid med at få sendt min egen afsted.

Her er den... spændingen stiger hva´r blogland Ss








Uhh fik jeg sagt at jeg elsker december??
Og den der 30 dages blogudfordring.. hvad er det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar