torsdag den 11. november 2010

Stopmæt og rastløs

Rap and fra igår ligger tungt i min mave, og jeg ser med ængstelse frem til de næste 4 dage med tryk på.
Torsdag aften er besat med aftensmad med gode venner + et lille møde.
Fredag står i familiens tegn
Lørdag drager jeg af mod Århus (Aarhus) og skal hygge med en god veninde jeg ikke har set  ½ år.
Søndag vender jeg næsen hjem og resten af dagen er planlagt.

Hvad er det der gør at man overdynger sin hverdag med opgaver, projekter og sociale tiltag der i den grad bremser den frie afslapning som er så hårdt tiltrængt når nu man er stress ramt med 3 børn mand hus og arbejde ved siden af????
Det er BURDE

Jeg er træt af Burde.
(Men hold nu op hvor jeg glæder mig til at se hende den søde i Århus)

2 kommentarer:

  1. Burde skal have et los bagi og sendes ud i vinterkulden!

    God tur til Aarhus :).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  2. Jeg er herinde hos dig for første gang - velkommen til Blogland!

    Burde er noget de voksne har opfundet og det tager tid fra alt det hyggelige, man har meget mere lyst til og behov for. Jeg håber du får en dejlig tur til Aaårhus.

    Klem fra
    mette b

    SvarSlet