fredag den 21. januar 2011

Sorte fingre

kravler ind over mig igen, sniger sig langsomt op og ind i mit sind, lukker alle huller og sprækker med sort sind og depression. Kan ikke se min lykke, glæde og mit liv, alt er sort og jeg søger, søger, søger efter noget der skal åbne op og lade lyset strømme ind. Men jeg søger de forkerte steder, jeg søger der hvor der kun er et lysglimt og derefter et stadig dybere mørke. De mursten jeg sirligt har bygget op som værende mig igennem de sidste 10 år falder fra en for en og har gjort det igennem hele mit stressforløb, og nu er jeg sårbar og hudløs og jeg leder efter et skjold. Mit selvværd og min tro på at jeg er god nok er ramlet og jeg fumler rundt efter noget der kan skjule og skærme mig igen, men jeg finder intet.
Jeg leder efter de stærke følelser - dem der bringer en videre - forelskelsen, rusen og begæret, men når jeg ser mig om ser jeg kun støvet kedsomhed, kærlighed der stille vibrere og hverdagen der holder fast.
Blow me away - gør  mig levende igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar