fredag den 19. november 2010

Fredelig Fredag

Tiltrængte ro - fylder mig op med fred og jeg bliver blid og blød.
Tutte er syg, dvs hun har feber og hendes forkølelse gør at hendes Asmatiske bronkitis slår igennem og giver hende åndenød og sorte rander om øjnene.
Men nu er der Magnus og myggen på tv, og hun putter under et tæppe sammen med bamserne.
Jeg har lidt sy projekter, lidt vasketøj og indkøb til hyggespisning med gode venner i aften. 
Imorgen stå den på afslutning hos Dagplejen og senere årets brag af en firmafest ved Mandens arbejde.
Søndag er også sat til, og vi ender i Legoland om eftermiddagen.
Jeg drømte om at komme til dette JULEMARKED I ODENSE denne weekend men det må droppes, for alene transporten tager 4 timer - 2 ud og 2 hjem. Og så er der ikke rigtig tid til at ose rundt og formøble hele budgettet for December. Men men mon ikke jeg nok skal finde ud af at få dem brugt alligevel??
Og så drømmer jeg om varm kakao, ild i brændeovnene og flere faste læsere på bloggen - de 2 første drømme kan jeg selv opfylde - men den sidste drøm kan kun i der læser med hjælpe med :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar