fredag den 7. januar 2011

Super dag idag...

Når ungerne er afleveret fredag formiddag og jeg ikke skal andet end hjem igen - Så nyder jeg helt vildt at tænde brændeovnen og lave en kop the, tænde den bærbare og putte mig under et tæppe med en god bog og den virtuelle verden inden for rækkevidde. Jeg bliver der indtil kl 10.40 hvor jeg går i bad og spiser frokost inden jeg møder ind på job kl 12.
De dage er selvskrevne til at blive gode, jeg er afstresset og rolig, jeg har overskud og er glad. Og sådan var det idag.

Idag fik jeg så hul igennem til det galleri jeg er ved at oprette på jobbets hjemmeside, det er noget med briller og en webshop jeg arbejder på, så jeg er godt tilfreds med mig selv.
Og oveni hatten lagde ungerne mærke til at jeg var glad da jeg kom hjem, det er ellers sjældent de ser den side af mig, så det var dejligt.

Jeg gemmer på disse dage, netop fordi de er nøglen til at bevare min optimisme og glæde.
Nu koges der Disney Sjov og jeg skal ha anrettet fredags slik til de kære Unger.
Herover vestpå duftede der lidt af forår idag... Lucky Me :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar