lørdag den 1. januar 2011

Happy New year

Vi skriver 1. Januar.
Jeg fik 5 timers søvn i nat inden Celine grædende bekendtgjorde at det var morgen kl 8 og at vi skulle op og at hun ikke kunne sove mere (Vi havde glemt at lukke mørklægningsgardinet i nat)

Køkkenet er ryddet - -kaffen er lavet og dynen bliver puttet under imens tvet kører, nu er det tid til en nytårs hilsen / Sidste lørdag i ferien hilsen.

Juleferien har været god og lang, med et lille afbræk på job i torsdags. Krydret med familie besøg i glatfører kørsel, 600 km blev tilbagelagt med en gennemsnitsfart på 50 - 60 km/t -

Første gang jeg har lavet en hjemmelavet kransekage, og det er 15 år siden min karriere som bager gik fløjten, men stadig ligger det i rygsækken.
Nytåret blev fejret med gode venner ikke langt fra hjemmet, så vi kom hjem i god behold.
Nu er det jo tiden hvor de fleste bringer hilsner til nær og fjern, og jeg har såmænd også gjort mig mine overvejelser over hvad mine vise ord skulle være, men mit indre er ikke i balance med det ydre og derfor har jeg ikke ret meget konstruktivt at sige.
Det kribler dog i mig hver gang jeg modtager et julebrev, men når jeg sidder mig ned for at skrive kommer der intet ud. Så jeg har erkendt ( ligenu ) at det ikke bliver fra min hånd at det lange oplæg kommer i år.
Manden er syg, ungerne trælse af for lidt søvn og jeg er klar til at gemme julepynten væk og få  renset hytten for støv og skrammel.
Godt Nytår alle sammen - her får i lige en lille kavalkade af min juleferie - Det går godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar