onsdag den 3. november 2010

Terapien....

Jeg vil benytte denne blog som en terapi dagbog, jeg ved at mange måske kan bruge det til noget hvad andre skriver og derfor vil jeg forsøge så åbent og ærligt at få luft denne vej.

Jeg har en grå dag i dag.

Syge børn, regnvejr, min brors bryllup på lørdag, som jeg ikke er inviteret til sætter dagsordenen.

Jeg har i hele mit liv slåsset for at komme ovenpå mentalt og jeg er vant til mine dyk, derfor er jeg ikke i tvivl om at jeg imorgen ser lysere på livet igen.

Men det gør pisseondt at blive valgt fra af sin bror. Jeg kan skyde skylden på mange ting men det er jo nok mest pga mig at JEG bliver valgt fra. Og så har vi kun et håb om at han tilgiver og acceptere at alt bliver sagt og gjort i kærlighed.
For uanset hvad han byder mig så elsker jeg ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar