søndag den 17. juli 2011

På en regnvejrs ferie dag???????

Søndagen bliver brugt til at følge op på forskellige ting sket i ugens læb
Mandag ryddede jeg op i kælderen sammen med en veninde og modtog opkaldet fra Juristen ang svineren fra min xchef
Tirsdag skrev jeg ansøgninger og CV
Onsdag og torsdag gik som tirsdag og fredag havde jeg søgt job 8 steder.
Fredag ryddede jeg op og gjorde rent og afsatte pigerne indtil lørdag og var ude og spise med min mand.
Lørdag gik med hygge hjemme, og en snullertur med min veninde om aftenen - hun skulle køres på camping, og vi havde en god lang snak i bilen.
Idag søndag er jeg lidt lost, vi har alle ferie - men det regner... what to do??
Jeg er faktisk ret træt og nede...
Jeg er frustreret over den fagforenings sag der skal til at kører nu, men jeg føler ikke at jeg kan lade det passere, og holder fast i at jeg ikke vil finde mig i den behandling
.

1 kommentar:

  1. Regn regn regn, godt det alligevel er ferie

    SvarSlet